نمایندگی سامسونگ

تعمیر محصولات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

تعمیر محصولات سامسونگ

تعمیرات اسپلیت سامسونگ

تعمیرات اسپلیت سامسونگ اساس روش های نوین علمی در نمایندگی مجاز سامسونگ انجام می گردد . کولر گازی، کولری است که با تبدیل گاز به مایع و سپس مایع به گاز تولید سرما می ‌کند . کولرهای گازی از دو بخش مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده اند . بخش مکانیکی شامل : کمپرسور ، کندانسور ، اواپراتور ، ماده مبرد و لوله مویی می باشد . بخش الکتریکی دربرگیرنده ی : الکتروموتورفن به همراه پروانه ، برد الکترونیکی ، فیوز حرارتی اتوماتیک ، سنسور دما ، خازن و تابلو برق است . مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ برای جذب تعمیرکاران مجرب تمامی تلاش خود را انجام داده است .

کادرفنی این مرکز پس از آزمون های متعدد علمی برای فعالیت برگزیده شده اند . این افراد طی سال ملزم به گذراندن دوره های آموزشی معتبر زیرنظر اساتید بین المللی می باشند . به همین دلیل تکنسین های این مجموعه صاحب دانشی به روز می باشند . لازم به ذکر است ، مهندسین مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ قادر به رفع عیوبی هستنمد که سایر مراکز ریکاوری از انجام ان ناتوانند . ضمنا پروسه ی تعمیر در این مرکز به دو شیوه انجام می گردد : سرویس در مرکز و سرویس در محل . البته پیشنهاد ما به شما استفاده از آپشن سروس در محل می باشد . واضح است از این طریق می توانید در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی نمایید .

تعمیرات اسپلیت سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ

مهندسین مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ در دیگر واحدهای تعمیر به رفع ایراد سایر محصولات سامسونگ می پردازند . کارگاه های فنی این مرکز به صورت مجزا راه اندازی شده است . به همین دلیل کاربران جهت رفع ایراد پیش آمده در دستگاه خویش باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ با طراحی پارت های تعمیر تفکیک شده تخصصی ترین تعمیرات را به کاربران ارائه می دهد . بدیهی است تمرکز بر ریکاوری یک محصول سبب افزایش راندمان کار تکنسین ها می گردد .

کادرفنی این مجموعه پس از اتمام پروسه ی بازیابی به ارائه ی گارانتی نیز مبادرت می ورزند . بدیهی است از این طریق قصد داریم رضایت کاربران را در زمینه ی پشتیبانی نیز جلب نماییم . چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ هستید ، می توانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه ی مرتبط با محصول موردنظر گردید .

اخبار اسپلیت سامسونگ و دیگر خبرها

کادر خلاق و مجرب مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ بخش اخبار را در سایت راه اندازی کرده اند . این اخبار پس از بررسی و ویرایش و حصول اطمینان از موثق بودن منبع در اختیار کاربران قرار داده می شوند . از این رو شما عزیزان می توانید با مطالعه ی این بخش اطلاعات تخصصی خود را به روز نمایید . ضمنا جدیدترین خبرها در زمینه ی تعمیرات اسپلیت سامسونگ را نیز گردآوری کرده ایم . در مجتمع های بزرگ مانند برج ها و… استفاده از سیستم اسپلیت مشکلاتی به همراه خواهد داشت. از جمله لوله کشی های طولانی میان کندانسور و هواساز محدویت هایی دارد.

تعداد زیاد کانال ها و طول آنها مدیریت نمودن سیستم را دشوار می کند . به همین دلیل در این واحد ها از سیستم های آب خنک استفاده می نمایند. با مراجعه به لینک اخبار اسپلیت سامسونگ و دیگر خبرها می توانید وارد بخش مذکور گردید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.